
Beseda - Energetická krize, jak se jí bránit
To, nad čím všichní přemýšlejí, jsou energie. Jak zatopíme v zimě, jak ušetřit, do čeho investovat, aby spotřeba domácností a institucí byla co nejnižší. ...
Dva měsíce je "v provozu" kruháč na náměstí Míru, či spíše jeho okolí - realizace projektu, který byl prosazen ještě za předchozí koalice, leč setrvačnost dějin tomu chtěla, že hotov je až nyní. Chtěli jsme parkovou úpravu, máme ji, stromy v nejexponovanější oblasti jsou určitě potřeba. Výsledek je oku lahodící. Proč tedy pochybnosti? Neuralgický bod kroměřížské dopravy zůstal nezměněn. Obvod kruhového objezdu se neposunul ani o píď, výjezd z Havlíčkové je nadále noční můrou a o zlepšení bezpečnosti chodců si můžeme nechat zdát. Komunikace je ve vlastnictví kraje a vyjednávací schopnosti města vůči kraji jsou nulové. Dopravní koncepce města je zbožným přáním. Podpořili jsme tedy parkové úpravy, ale do nadšení máme daleko. Zakonzervování dopravního status quo není příliš dobrá zpráva pro Kroměříž.
Beseda - Energetická krize, jak se jí bránit
To, nad čím všichní přemýšlejí, jsou energie. Jak zatopíme v zimě, jak ušetřit, do čeho investovat, aby spotřeba domácností a institucí byla co nejnižší. ...
Zasedačka na radnici? Za osm melounů?
Zasedací místnost na radnici, kde se konají schůze městského zastupitelstva a občas nějaké školení úředníků, má už něco za sebou. O tom není pochyb. Hlavní ...
Kroměříž nepotřebuje jezdit lodí do Olomouce. Memorandum smeteno ze stolu
Kroměřížské zastupitelstvo příjemně překvapilo. Po dlouhém jednání a navzdory intenzivní masáži ze strany propagátora kanálu D-O-L pana Kolaříka se ...
Stromy do města patří a my je hájíme
Stromy mají své osudy. Mnohdy je sdílejí s lidmi. Někteří lidé se snaží stromům pomáhat. Třeba my, když se prostředníctvím občanského spolku Hortus Moraviae ...