Smuteční síň - jeden velký smutek
Jeden z projektů, který jsme zdědili po minulém vedení, je smuteční síň. Místo posledního rozloučení v Kroměříži známe asi všichni. Doufám, že se shodneme, ...
Dva měsíce je "v provozu" kruháč na náměstí Míru, či spíše jeho okolí - realizace projektu, který byl prosazen ještě za předchozí koalice, leč setrvačnost dějin tomu chtěla, že hotov je až nyní. Chtěli jsme parkovou úpravu, máme ji, stromy v nejexponovanější oblasti jsou určitě potřeba. Výsledek je oku lahodící. Proč tedy pochybnosti? Neuralgický bod kroměřížské dopravy zůstal nezměněn. Obvod kruhového objezdu se neposunul ani o píď, výjezd z Havlíčkové je nadále noční můrou a o zlepšení bezpečnosti chodců si můžeme nechat zdát. Komunikace je ve vlastnictví kraje a vyjednávací schopnosti města vůči kraji jsou nulové. Dopravní koncepce města je zbožným přáním. Podpořili jsme tedy parkové úpravy, ale do nadšení máme daleko. Zakonzervování dopravního status quo není příliš dobrá zpráva pro Kroměříž.
Smuteční síň - jeden velký smutek
Jeden z projektů, který jsme zdědili po minulém vedení, je smuteční síň. Místo posledního rozloučení v Kroměříži známe asi všichni. Doufám, že se shodneme, ...
Chytáme kočku za ocas aneb trafačka u Mlýnské brány
Že byl vstupní objekt do Arcibiskupských sklepů srovnán se zemí, zaznamenali asi všichni. Nebyl nijak historický, ale na křižovatku pod Mlýnskou branou ...
Proč nesouzním s mostem Karla Kryla
Přejmenovat jediný most přes Moravu v Kroměříži na počest Karla Kryla je nápad, který jsem nepodpořil. Ne proto, že bych neměl Kryla rád, ale proto, že ...
Nejblbější křižovatka u nemocnice - máme řešení
Kdybych měl hlasovat pro nejblbější křižovatku v Kroměříži, mám jasno. Havlíčkova - Albertova u nemocnice. Mumraj do všech stran, problematické odbočování, ...